۷ پاسخ

منم یبوست بودم الان سه روزه اسهالم☹️البته روزی یبار بیشتر نیس ولی اسهالم😒موندم چیکار کنم عادی شم

کیوی بخور

شربت لاکسی ژل بخور عزیزم

چیزای ملین کننده هر روز تو وعدهات باشه حتی میتونی سالاد بخوری توش روغن زیتون بریزی انجیر خیس کنی بخوری آلو قرص اهنتم عوض کن احتمالا بهت نمیسازه

شیر ناشتا بخور دو ساعت بعد شکمت کار میکنه

منم همینطوری میشم اگه حواسم نباشه
روزی یکی کیوی بخور
انجیر خیس کن روزی ۳ تا ناشتا بخور
آلو هم خیس میکنم گاهی میخورم

شربت لاکسی ژل
کیوی
آلو بخارا

سوال های مرتبط