دختر من هم گوشی میبینه هم تی وی
عزیزم ممنونم بابت درخواست دوستی⚘😍😘
من تی وی هم روشن نمیکردم براش
چند روزه که پویا میزارم سامی رو دوست داره نگاه میکنه
بقیه رو نه
گوشی هم یه هفته اینا میشه که هر سه چهار روز یه بار یه بازی داریم میزاریم چند دقیقه بازی کنه
دختر من گوشی از اول ندادم هیچی نمیبینه ولی از فیلیمو روزی 1 ساعت کارتن میبینه شبکه پویا دوست ندارم
پسر من فقط تی وی …
خداروشکر نه تلویزیون دوست داره نه گوشی
اصلا بهش سعی کن ندی پس فردا عصبی میشه
پسر من خداروشکذ علاقه ای به هیچکدوم نداره😂😂 فقط عاشق اینه گوشی بذاره در گوشش بگه الو الو
خونه خودمون کم میدم در حد پنج دیقه میبینه زود دلشو میزنه خونه مامانم گوشی زیاده هی گوشی این اون میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.