من سر بارداری اولم جفتم پایین بود بهم گفته بودن زیاد پله بالا پایین نکنم فعالیت سنگین نکنم رابطه سنگین نداشته باشم
سر بارداری دومم جفتم باز پایینه
این بار دکترم گفت اگر لکه بینی نداری و بعد رابطه خون با ترشح یا لکه بینی عجیب نداری نیاز نیست مراعات خاصی بکنی
من همه کارامو انجام میدم و استراحت مطلق هم نبودم خدا رو شکر مشکلی هم پیش نیومده
عزیزم مراقبت کن از خودت ن استراحت مطلق ولی مواظب باش
سر پا نباش زیاد جارو طی اینا خیلی کم رابطه هم نداشته باش
ولی بستگی به بدنت داره بهتره یکم مراعات کنی ولی هرچی بترسی بدتره
خدا نگهدار کوچولوته خودتم مراقبت کن ورزش نکن کار سنگین انجام نده پیاده روی سنگین ، رابطه سنگین اینا نداشته باش ایشالا تا هفته های ۲۰ جفت خود به خود میاد بالا مشکلی پیش نمیاد
استراحت فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.