۲ پاسخ

من 2 بار عکس رنگی انجام دادم حتما با بیهوشی انجام بدید چون خیلی درد داره

من انجام دادم ولی اشتباه کردم گفتم بدون بیهوشی چنان دردی کشیدم که نگو و نپرس چون لولم بسته بود قبلا یه بار دیگه انجام داده بودم اصلا درد نداشت کلا خوبه دستش ولی

سوال های مرتبط

مامان گردوی من😍👶🏻 مامان گردوی من😍👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری