۸ پاسخ

من استامینفون دادم بهداشت گفت پاراکید نده باید بپرسی

پاراکید بده طعمش بهتره

من پاراکید گرفتم برا اون موقع

من استامینوفن دادم اوکی بود

پاراکید بده

پاراکید هم مسکن هم تب بر استامینوفن فقط مسکن

بهداشت میگه پاراکید بدین منم دادم بهش

پاراکید بده

سوال های مرتبط