من دست پام کاشت بود ولی دستام دو تا انگشت اشاره نداشت
ب من گفت کلا نباید انجام بدی بیمارستانم دولتیه
گفت انجام بدی کامل باید ریمو کنی
بمن گفتن انگشت اشاره کاشت نباشه
اگرهم لاک میزنی لاک رنگ تیره نباشه
اره.باید کاشت نباشه بهتره که کلا کاشت نزنی یا کرم زیاد نزنی تا بتونن رنگ پریدگی رو تشخیص بدن دکترا
من دستو پاهام کاشت داشت فقط باید کوتاه باشه وگرنه اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.