خانما سر بچم فرقی کرده

تصویر
۱۱ پاسخ

آره خیلیی😍

اره بالای سر بچه استخونش تشکیل شده

آره خیییلی

ارهدخیلی

بله و هرچی بزرگتر بشه بهتر هم میشه نگرانش نباش

بنطرتون خوب میشه یا ببندم تا الان نبستم

اره خیلیییی

یکم جم تر شده

اره بالایی بهتر هست از پایینه

آره خیلی بهتر شده

قبلش اینجوری بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان 𝓢𝓪𝓶..🤍 مامان 𝓢𝓪𝓶..🤍 ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی