پولش و میگیره خوب . زیرمیزی واسه چی میگیرن فک کردی
به سختی قبول کرد ، ولی ۴۰ تومن گرفت بابت سزارین🤦🏻♀️
مگ ضرر میکنه ک نخاد انجام بده پولشو میگیره دیگ چ فرقی داره برای اون مهم پوووله
پیش نانکلی رفتی؟ چی گفت ؟
ب راحتی خواهر
بیمارستان خصوصی و زیرمیزی
کلا تو شهر ما زایمان اختیاریه ولی خب دیگه سز پول میگیرن دیگه
با زیرمیزی
به راحتی 😂 دیگ تو بیمارستان خصوصی سختی نداره نامه دادن مگه اینکه بخوای با بیمه انجام بدی
پول، زیرمیزی😂
با پول 😂😂😂😂😂
به راحتی 😄 گفتم من میخوام سزارین بشم گفت اوکی ولی به کسی نگو 😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.