دکترتون چطور نامه سزارین اختیاری داد

۱۰ پاسخ

پولش و میگیره خوب . زیرمیزی واسه چی میگیرن فک کردی

به سختی قبول کرد ، ولی ۴۰ تومن گرفت بابت سزارین🤦🏻‍♀️

مگ ضرر میکنه ک نخاد انجام بده پولشو میگیره دیگ چ فرقی داره برای اون مهم پوووله

پیش نانکلی رفتی؟ چی گفت ؟

ب راحتی خواهر
بیمارستان خصوصی و زیرمیزی
کلا تو شهر ما زایمان اختیاریه ولی خب دیگه سز پول میگیرن دیگه

با زیرمیزی

به راحتی 😂 دیگ تو بیمارستان خصوصی سختی نداره نامه دادن مگه اینکه بخوای با بیمه انجام بدی

پول، زیرمیزی😂

با پول 😂😂😂😂😂

به راحتی 😄 گفتم من میخوام سزارین بشم گفت اوکی ولی به کسی نگو 😄😄

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی