😐ما ک از ترس اینکه برا بچه اتفاقی نیوفته ۵ماهه نداشتیم
کسی هست غیر حامله اصلا بتونه هر روز رابطه داشته باشه؟ 😅
نداشته باش
چ خبره هر روز خوب نیست اصلا
هر روز؟! اصلا وقت میشه حتی باردار هم نباشی افراطه
ن بابا من از ترسم ماهی یبار ، تا دوماه پیش ک جفتمپایین ک هیچ انجام نمیدادم بعدشم دیگ هر یک ماه یبار میترسم چون بعدشم ک انجام میدم زیر دلم درد میگیره چند روز پیش انجام دادم بعدش اومدم خودما تمیز کنم لکه خون دیدم یعنی مردم و زنده شدم بچم تکون میخورد رفتم صدا قلبشم گوش دادم ولی خداروشکر لکه خون همون موقع بود دیگنیومد پرسیدم گفتن شاید زخم شده
۲ هفته یبار🫤
نه شاید هفته ای یکبار شاید ۱۰ روز دوبار!!!! خودم زیاد حوصله ندارم
نه چخبره اون هرزگاهیم که هست با کلی درد و استرسه
حالا فرض کن کسی هست که هر روز رابطه داشته باشه
چکارش داری ؟
ما هر دو هفته یکبار اونم با جلوگیری اونم با استرس با اینکه منع ندارم ولی نمیدونم چرا استرس میگیرم 😂
کاش ماهم هرروز داشتیم😂
دوست من روزی دوباره داشت،الحمدولله چیزی نشد
بعضیا منع دارن،همه چیز بستگی ب بدن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.