دیفنو نه استامینوفن ۱۲۵بذار اونم تب ۳۸ نه ۳۷ک تب نیست پاشویه کن گلاب دست پاش بشور
دیکلوفناک برا تب بالای 39 هستش، اک با بروفن پایین میاد بهتر از دبکلوفناک چون خطر خونریزی روده داره در صورت اینک هیج جوره پایبن نیاد مجبوری بزاری چون عوارض تب از شیاف بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.