۶ پاسخ

من با فرنی شروع کردم .به مقدار کم .یه قاشق چایخوری
یه کوچولو آرد برنج و آب بذار روی حرارت پنج دقیقه ای غلیظ میشه وقتی یکم خنک شد با شیر خودت یا شیرخشک آماده رقیق کن بده بخوره

پوره ميوه ها مثل هويج ، موز ، سيب زميني ، كدو حلوايي ، گلابي ….
ميوه بخار پز+ شير خشك يا شير مادر

فرنی آرد برنج ، غلیظ نباشه

فرنی..

من اولین غذا حریره بادام خیلی رقیق دادم
خیلیا فرنی آرد برنج رقیق میدن که اونم خوبه

فرنی ارد برنج بده

سوال های مرتبط