پسر من وزن تولدش ۳بود الان ۷کیلوعه
دخترمن
بچه ها هی بزرگتر میشن ورجه ورجه میکنن چهاردست و پا میرن لاغر میشن یکم
هرچی بیشتر بخابن و کمتر تحرک داشته باشن وزن میگیرن
شیر خودت و میخوره جانم اگه شیر خشک بود مثل بچه ی خودم پف خالی بود دخترم نوزاد بود شیر خشکی تپل الان لاغر و قد بلند من نتونستم شیر خودم و به بچه هام بدم ولی خیلی خوبه که شما تونستی🥰
دختر من الان ۸ کیلوعه قد ۷۳
خیلی فعالییت داره هزارماشالله خوب هم اشتها داره ولی تپلو نمیشه
ژنتیک هم خیلی تاثیر داره گلم نرماله تنشون سلامت باشه
من وزن تولد۳۵۰۰ الانم هشت با قد۷۳
عزیزم ناراحت نشو ولی فک کنم مقداری وزنش کم هست ولی اگه شیرمادر میخوره کاملا طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.