سونو رشد چیه بعد سونو اتومالی
۱۴۰۰شد
۶۰۰
۱۱۵۰ با بیمه سلامت
140ازاد
۱۲۰۰ بعد عید
قبل عید 500ازاد
من تماس گرفته بودم قبل از عید گفتن ۸۹۰ سه روز قبل از عید
متاسفانه الان پرسیدم میگه نرخ جدید شده۱۸۶۰🥺نمیدونم چیکار کنم اخه خیلی رفته بالا
۱۴۰۰ازاد
من رفتم بهداشت اونجا ماما برام نوشت سونو رشد بردم بیمارستان ۶۷ هزار تومن شد هزینه ش
من امروز رفتم صدکرشد و داپلر جفت و جنین و سگمان تحتانی و طول سرویکس
۴۹۰۰ شد
دیروز رفتم انجام دادم برای چکاپ اخر رشد و وزن با بیمه ۹۵۰ تومن
من چندجا پرسیدم یک و چهارصد به بالا بود
سونو رشد زیاد گرون نیست سونو داپلر گرونه
۱۳۵۰ ازاد
۱۴۰۰آزاد
اره به منم بگید 🙂🥲 شنیدم خیلی گرون شده
۱۶۰۰ شد ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.