۱۸ پاسخ

سونو رشد چیه بعد سونو اتومالی

۱۴۰۰شد

۶۰۰

۱۱۵۰ با بیمه سلامت

140ازاد

۱۲۰۰ بعد عید

قبل عید 500ازاد

من تماس گرفته بودم قبل از عید گفتن ۸۹۰ سه روز قبل از عید
متاسفانه الان پرسیدم میگه نرخ جدید شده۱۸۶۰🥺نمی‌دونم چیکار کنم اخه خیلی رفته بالا

۱۴۰۰ازاد

من رفتم بهداشت اونجا ماما برام نوشت سونو رشد بردم بیمارستان ۶۷ هزار تومن شد هزینه ش

من امروز رفتم صدک‌رشد و داپلر جفت و جنین و سگمان تحتانی و طول سرویکس
۴۹۰۰ شد

دیروز رفتم انجام دادم برای چکاپ اخر رشد و‌ وزن با بیمه ۹۵۰ تومن

من چندجا پرسیدم یک و چهارصد به بالا بود

سونو رشد زیاد گرون نیست سونو داپلر گرونه

۱۳۵۰ ازاد

۱۴۰۰آزاد

اره به منم بگید 🙂🥲 شنیدم خیلی گرون شده

۱۶۰۰ شد ازاد

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری