۳ پاسخ

من‌هنوزم همراهمه🥲

ماله من تا ۱۳ هفتگی بود الانم هست ولی کمتر 😣خیلی بد حالیه

باهاته عزیزم من حالت تهوع تا اخر ۳ماهگی باهام بود الانم گهگاهی حالت تهوع میگیرم.ولی حساسیتم به یک سری بوها هنوز سرجاشه

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان آنیسا و علیسان مامان آنیسا و علیسان هفته شانزدهم بارداری
مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی