به تازگی واکسن یک سالگی رو زدید؟
احتمال داره از اون باشه
چون تا ده روز بعد احتمال داره تب کنه
دندون تب نداره.با کم کردن لباس.تن شویه تب روپایین بیارید.(البته نه جوری که بچه به لرز بیفته).اگر با استا تب پایین نیومد بروفن اون هم با معده پر باید بدید.اگر نه شیاف باید بزارید.
دختر منم ماه پیش یهویی تب کرد بخاطر عفونت ادراری بود
عزیزم ببریدکترفرداانشالله بهتره
ممکن دارهویروس رزوئلاروگرفته فقط تب میکنه هیچ علائم دیگع ای هم نداره تاسهروزیاچهارروزبعدتبش یهوقطع میشع بدنش میریزه بیرون
دندون تب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.