#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری#

تصویر
۱۲ پاسخ

این ینی هیچی وارد نمیشه و هر چی تو کشوره چندبرابر میشه چون کمه.

موقعی که میخواستن نیروگاه هارو بزنن نونوایی ها شلوغ شد یکی از مادرا گلایه کرد گفتم طبیعیه مردم ترسیدن و دوست همسرم نونواست گفته سهمیه ارد کم شده و تو چند روزه گذشته کمتر هم شده چون واردات انجام نمیشه تا قبل جنگ بخاطر تحریما با کشورهای محدودی تجارت داشتیم الان همون تعداد محدود هم بهشون حمله کردیم و باهامون بده بستون نمیکنن خلاصه یه عرزشی اومد درجواب به من گفت اطلاعات به ظاهر درستتو برا خودت نگهدار نمیخواد نشر بدی منم ناراحت شدم پیاممو پاک کردم گفتم درک تو توهماتتون دستوپا بزنین.


تقریبا مث غزه که محاصره شده مردمش گشنه ان حالا نه به اون شدت.

اره راسته
هیچی نمیشه
صدا همه کشورا در میاد
همین الانش وزارت دفاع چین شدید محکومش کرد، و گفت با ایران قراداد انرژی داره و کشیتی هاش رد میشن چه امریکا بخواد چه نخواد...
ایرانم که سالاری میکنه
سپاه جون هم گفته زر مفتاتو جمع نکنی میزنم پودر میکنمتون

وای بعصیا چقدر گاون و اصرار دارن ک گاو بمونن ادم حرصی میشه بابا ما ارامش میخوایم چیزایی که حق مسلممونه رو میخوایم همین اینترنت از فردا باید بدویی دنبال شیر خشک ببینی با التماس یکی بهت میدن یا نه اینقدر کرم ریختیم گیر دادن ب ما والا میتونیت مثل پاکستان چراغ خاموش اتم داشته باشه میدونن که جنبه اتم داشتنم نداره

بنظرم الان وقت غد بازی و لج بازی نیس همین دو تا مسئولم که مونده ب فکر مردم نیستن توو بازی سیاست همه چوبارو مردم میخورن گرسنگی دزدی فقر
خودمون که سوختیم طفلی بچه هامون😭😭

هیچی نمیشه ب ضرر خودشه

نخیر الکی شایعه نکنید ما بندریم هیچ خبریم نیست

ولی مامردم خداروداریم❤

میگن...
هیچی بنظرم بدبخت تر

آخه من موندم چرا سوالهای سیاسی رو اینجا میپرسید مگه مدرک جامع شناسی وسیاسی و تحلیل گری دارن بنده خدا ها که مدام میپرسید چی میشه ... بخدا تهش هرچی هم که بشه چه خوب چه بد مردم چوبشو میخورن هعی سواره چه خبر داره از حال پیاده

آره....منم خبرشو خوندم... یعنی چطور میشه ؟

حالا چی میشه اون تنگه رو یکم گشادش کنن بقیه هم فیض ببرن والا یکی دو نفرم برن توش کشتنمون

به قول مادر شوهرم تنگه ترمز رو قفل کردن 😂😂

سوال های مرتبط

مامان فسقل کوچولو مامان فسقل کوچولو ۱ سالگی