۳ پاسخ

وای یادمه به همسرم شبا میگفتم دستامو انگشتامو ماساژ بده🥺

این یه عارضه بارداریه به نام سندروم تونل کارپال کانال مچ دست از داخل دچار ورم و التهاب میشه و خونرسانی به انگشت ها مختل میشه طبیعیه منم دارم هرچی هفته تون بالا بره متاسفانه بیشترهم میشه تا زمان زایمان و گاهی تا یکی دوماه بعد زایمانم طول میکشه تا کامل خوب بشه ولی طبیعیه نگران نشید قرص منیزیم خیلی بهترش میکنه

مال منم همینطوری بود بعد کلا بی حس میشد بجز قرصهای کلسیمم اومدم شیر خوردم هر روز بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد