خانما یهو خونریزی کردم از چی میتونه باشه؟؟

۹ پاسخ

سلام خانما یه دفعه زیرشکمم خیلی درد می‌کنه بخاطر چی هست

منم خودم میدونم از رابطه شد البته واسه من ۴روز بعد لک آمد بهم شیاف نداد آمپول داد

ن بابا بیمارستان چیه، استراحت کن، ی شیاف بزن بد برو پیش دکتر خودت

سریع برو بیمارستان
انشاالله ک خیره عزیزم برات ایت الکرسی میخونم

اگه الکی افتادی سرخونریزی سریع برو زایشگاه یا بیمارستان

منم هفته پیش لک دیدم رفتم بیمارستان ازم ازمایش گرفتن و سونو دادم گفتن جفتت پایین و دکترم بهم آمپول نوشت ۴تا بزنم هفته ای

سریع بروبیمارستان

برو بیمارستان

برو بیمار ستان

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری