۵ پاسخ

نگران نباش یه روزه کمپرس سرد بذار فردا هم گرم بذار

فقط امشب و فرداشب حواست به تب باشه پاراکید بده هر ۴ساعت پاشویه هم بکن

الان دیگه کمپرس گرم بزار،نکران نباش فردا دردش خوب میشه

عزیزم منم میخوام فردا بزنم و ب شدت هم استرس دارم

نگران نباش عزیزم منم ۲اردیبهشت باید ببرم قد و وزنش و دور سرش خداروشکر خوب بود؟

سوال های مرتبط