۵ پاسخ

من با شیاف و پاراکید پاشوی به زور می یاوردم پایین 39/4بود

بروفن بدي تموم ميشه

دختر منم خیلی بهش سخت گذشت من شب اول براش شیاف زدم تا چند ساعت خوب بود دردش کم شد و تبش اومد پایین بعدش هم با پاراکید اوکی بود

خدا بهتون قوت بده بچه منم باتب اذیت شد پاش درد نداشت

لعنت به واکسن من صبح زدم

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی