فرزند پروری شیر خشک پوشک جیش لالا

تصویر
۶ پاسخ

آره بعضی خونه ها اینطوری میشه اتفاقا خونه ای که مامانم خرید هم همینطور بود همش توش مریض بود همش به بابام میگفت خونه رو عوض کنیم منم اصلا از اون خونه خوشم نمیاد انرژیش منفیه ولی خونه قبلی مون پر از خیر و برکت و دلخوشی بود

تا قرارداد خونت صبر نکن زنگ بزن به صاحب خونه بگو خونه رو بزاره برای اجاره خودتم دنبال خونه بگرد .بعضی خونه ها و ماشینا اومد نداره انگار یکی اه ش توش مونده دامن بقیه رو میگیره

من اعتقاد دارم به این چیزی که میگی.ما هم یه خونه ای بودیم همش دعوا و کتک کاری داشتیم،شوهرم پاش شکست،با خانواده ش دعوای بدی کردیم،مشکل دادگاهی براش پیش اومد و...
اگه شرایطش رو دارید بلند بشید

وقتی میری خونه جدید با آب و سرکه بشور همه گوشه ها خونه هم سرکه بریز

بااین چیزای ک میگی خب مشخصه ک چشم ونفس زندگی پشت زندگیتون هست همیشه اسفند دود کن وصدقه بده وقتی میرید جایی یاکسی میاد خونتون اسفند ونمک‌بزار تو ی دستمال کاغذی وقتی مهمانتون رفت یاازجایی برگشتید همونو بنداز تواتیش

چارگوشه خونه نمک بریز خوب میشه خودتم برو پیش شوهرت بخواب

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۳ سالگی
مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی
مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۳ سالگی