خانوما لرز قبل پریودی طبیعیه 🥶🥶🥶🥶

۷ پاسخ

آره طبیعیع کل سیستم بدن و درگیر می‌کنه

تب و لرز نه . اما احساس سرما انگار سردته طبیعیه.

من روز سوم پریود تب ولرز کردم اولین بار درطول عمرم🤔

آره من هم دیروز یه لرزی تمام بدنم رو گرفته بود هر چی پتو می‌انداختم باز سردم بود

مامان مهیا دخترت بهتر شد عفونتش ؟

منم داشتم این ماه بنظرم یا کم خونیه یا عفونت میخوام برم دکتر بعد پاک شدنم

والا تجربه نداشتم اما ممکنه عفونت باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۵ سالگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته هفتم بارداری