آره طبیعیع کل سیستم بدن و درگیر میکنه
تب و لرز نه . اما احساس سرما انگار سردته طبیعیه.
من روز سوم پریود تب ولرز کردم اولین بار درطول عمرم🤔
آره من هم دیروز یه لرزی تمام بدنم رو گرفته بود هر چی پتو میانداختم باز سردم بود
مامان مهیا دخترت بهتر شد عفونتش ؟
منم داشتم این ماه بنظرم یا کم خونیه یا عفونت میخوام برم دکتر بعد پاک شدنم
والا تجربه نداشتم اما ممکنه عفونت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.