۷ پاسخ

عزیزم یکی مثل من وسواس دارم ۳ هفته یکبار میرم سونو میدم

اگه مشکلی باشه معمولا زودتر سونو میدن وگرنه لازم نیس

اگر مشکلی وجود نداره همون ۳۰ هفته عالیه

بستگی به شرایط داره.بعضیا واسشون انونالی تکمیلی مینویسن که ۲۵ میشه.
به من گفت سونو رشد و داپلر بده ۲۸ هفته
هرکی یه جوریه دیگه

همون ۲۸ هفته برو برای سونو رشد

ن بعد انومالی ب منم گف ۳۱ هفته باید بری

نه درست منم ۲۹ هفته رفتم بعد انومالی

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری