۵ پاسخ

برا چی میخای بدی؟ دل درد؟ من ترنجبین فلوس و بارهنگ دادم ولی هل ندادم هل و خودم‌میخورم

من. هل و کندر با اب جوشبده میزارم. بهش. یکم میدم

هل باد برای نفخ و دلدرد خوبه

به هیچ‌عنوان به جز دارو دکتر هیچ دارو محلی نده که کای عوارض داره و‌بعدش پشیمانی

نه من نه شنیدم نه دادم

سوال های مرتبط

مامان نورای گلی مامان نورای گلی ۳ ماهگی