بهتره از دکترت بپرسی به من دکترم گفت واژینال استفاده کن
دکتر من گفت فرقی نداره هرجور راحتی....واژینال راحتترم مقعدی چون هموروئید دارم بدتر تحریکش میکرد اذیت میشدم...
من لکه بینی قهوه ای داشتم از دکتر پرسیدم چجوری استفاده کنم گفت واژینال
مقعدی...
مقعدی .واژینال احتمال عفونت داره
من دکترم گفت فرقی نداره هرجور راحتی استفاده کن ؛ منم مقعدی میذارم چون واژینال هم سخت تره هم کثیف کاری داره
سلام،من استفاده میکنم، مقعدی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.