شیاف پروژسترون بهتر واژینال مصرف بشه یا مقعدی؟

۷ پاسخ

بهتره از دکترت بپرسی به من دکترم گفت واژینال استفاده کن

دکتر من گفت فرقی نداره هرجور راحتی....واژینال راحتترم مقعدی چون هموروئید دارم بدتر تحریکش میکرد اذیت میشدم...

من لکه بینی قهوه ای داشتم از دکتر پرسیدم چجوری استفاده کنم گفت واژینال

مقعدی...

مقعدی .واژینال احتمال عفونت داره

من دکترم گفت فرقی نداره هرجور راحتی استفاده کن ؛ منم مقعدی میذارم چون واژینال هم سخت تره هم کثیف کاری داره

سلام،من استفاده میکنم، مقعدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو 🪽❤️! مامان کوچولو 🪽❤️! هفته هجدهم بارداری