۸ پاسخ

من از ۹ ماهگی باید برم اول شهریور

من که هم برای کیان و هم نیکان از ۱۰ روزگی شون رفتم
مجبورم چون کارم قراردادهای پروژه ای هست و اگر نرم بالای سر کارم نباشم خیلی خرابکاری میشه
مجبورم میرم تقریبا روز۶ ساعت

من از ۲ ماهگیش میرم سر کارم

معلم دبستان غیردولتی بودم دیگه نمیرم ارزش نداره همش ۴ تومن بیشتر نمیداد بیمه هم فقط ۱۰ روز اول ماه

سلام
من از شانسم مرخصیم افتاد داخل تعطیلات پسرم نه ماهش میشه میرم سر کار

من مهر میرم، ۱۷ روز از ی سال کم داره ، چون تابستون مدرسه تعطیله ک مرخصیم تموم میشه 😅

تروخدا میتونید کمک کنید برا بچم شیر خشک بخرم نداره نبات آب‌جوش میدم نمیخوره

منظورم اینه بچتون چند وقتش شد میرید سرکار؟

سوال های مرتبط