۸ پاسخ

شید لب عالیه البته باید جای خوب بری

منم میخوام بدونم☺️آخه خیلی وقته میخوام بزنم ولی میترسم بد بشه پرپرنگ بشه

به منم بگوووو کدوم بهتره

من شیدلب زدم بینهایت راضیم لبام خیلی خوشرنگ شد🥰🩷

قبل عید شید زدم راضیم ی بار ترمیم رفتم

من قبل عید شید زدم راضیم

فرقشون چیه؟

من زدم مدل تینت و خیلی طبیعی
لبام بی رنگ بود
خیلی خوبه راضیم

سوال های مرتبط