شید لب عالیه البته باید جای خوب بری
منم میخوام بدونم☺️آخه خیلی وقته میخوام بزنم ولی میترسم بد بشه پرپرنگ بشه
به منم بگوووو کدوم بهتره
من شیدلب زدم بینهایت راضیم لبام خیلی خوشرنگ شد🥰🩷
قبل عید شید زدم راضیم ی بار ترمیم رفتم
من قبل عید شید زدم راضیم
فرقشون چیه؟
من زدم مدل تینت و خیلی طبیعی
لبام بی رنگ بود
خیلی خوبه راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.