۳ پاسخ

بله عزیزم

نه بابا من ۱۰ روزه لگنم از درد داره میترکه

نه عزیزم انقباض منظم از علائم زایمانه. درد لگن معمولا از هفته ۲8 ب بالا هست رفته رفته بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیاروشهریار مامان مهدیاروشهریار ۱۰ ماهگی