این امید مادر نیست،یه صدقه ی توهین آمیز به مادرِ
خب عزیزم بازم غنیمته میتونن همونم ندن کاری از دستمون برمیاد ؟
هرچند شامل ما نمیشع
مادرا بریزن بیرون اعتراض کنن اگه مثل کالابرگ دوبرابر نکردن
میتونن بکنن نمیکنن دوتومن چیه مسخره کردن مارو ؟
مگه قراره خرج بچه رو هم دولت بده دو نفر تصمیم گرفتن بچه بیارن خرجشم دولت بده!!! این یه کمک هزینه اس والا باز خوبه البته ب ماها تعلق نمیگیره
واااا میخوان ندن بیشرفا
خو دوتومان و یه تومان هم کالابرگ و چهارصد یارانه سه و خورده ای میشه خداروشکر همین میدن والا ما بچه ها رو بزرگ کردیم هیچی نمیدادن
حالا چطور باید گرفت چیه اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.