۷ پاسخ

این امید مادر نیست،یه صدقه ی توهین آمیز به مادرِ

خب عزیزم بازم غنیمته میتونن همونم ندن کاری از دستمون برمیاد ؟
هرچند شامل ما نمیشع

مادرا بریزن بیرون اعتراض کنن اگه مثل کالابرگ دوبرابر نکردن
میتونن بکنن نمیکنن دوتومن چیه مسخره کردن مارو ؟

مگه قراره خرج بچه رو هم دولت بده دو نفر تصمیم گرفتن بچه بیارن خرجشم دولت بده!!! این یه کمک هزینه اس والا باز خوبه البته ب ماها تعلق نمیگیره

واااا می‌خوان ندن بی‌ش‌رفا

خو دوتومان و یه تومان هم کالابرگ و چهارصد یارانه سه و خورده ای میشه خداروشکر همین میدن والا ما بچه ها رو بزرگ‌ کردیم هیچی نمیدادن

حالا چطور باید گرفت چیه اصن

سوال های مرتبط