پماد ازرومایسین شب روی پلک چرب کن قطره استریل هم هر هشت ساعت یک قطره بچکون دو روزه خوبه
شایدسرش سرما خورده باچای بشوره انشالله خوب میشه
دستات رو با اب گرم بشور بعد غدد اشکی رو اروم ماساژ بده
اگه زیاد باشه قطره سیپرو هر هشت ساعت چشمی ک عفونت کرده بریز
اگر شیر خودت رو میدی شیر خودت. روبریز تو چشمش
تتراساکلین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.