خانما انقباض درهفته من طبیعیه یه دردی میگیره ومیره

۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

خواهر اگه شاخ در بیاری هم طبیعیه تو بارداری🤧🤣🤣🤣

تواین هفته هاطبیعیه
منم داشتم دکترگفت اگه باانقباض نیست مشکلی نیست ماه درده عزیزم

انقباضه خطرناکه منم داشتم دکترم گفت زایمان زود رس هست آمپول شیاف داد بهتر شدم

منم گاهی وقتا دارم دیدم گهواره زده بود طبیعیه

اگه نامنظمه طبیعیه ولی اگهمنظمه باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی