سلام میگم من یخورده درد پریودی دارم طییعیه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم از این هفته ها طببعیه البته نباید زیاد طول بکشه و متداوم باشه منم دارم گه گداری

به دکترت بگو
امروز خیلی تو گهواره اینجور پیام دیدم همه هم این هفته ها بودن چرا اخه 🥲

سوال های مرتبط