والاح من اخرین جلسه ی شارژم اذر ۱۴۰۳ بود و از اون زمان مویی درنیاوردم که حتی بخوام برم شارژ 😁 وی بسیار خرسند است 🤣🤣🤣
والا وقت نکردم هنوز برم
من دوماهه دارم میرم
من هنوزم که هنوزه وقت نکردم برم😅🤦♀️البته موهام خیلیییی کم شده باخونه داری و بچه داری و درس خوندن وقت نمیکنم خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.