خانما از چند ماه بعد زایمان رفتین لیزر؟

۴ پاسخ

والاح من اخرین جلسه ی شارژم اذر ۱۴۰۳ بود و از اون زمان مویی درنیاوردم که حتی بخوام برم شارژ 😁 وی بسیار خرسند است 🤣🤣🤣

والا وقت نکردم هنوز برم

من دوماهه دارم میرم

من هنوزم که هنوزه وقت نکردم برم😅🤦‍♀️البته موهام خیلیییی کم شده باخونه داری و بچه داری و درس خوندن وقت نمیکنم خب

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری