۴ پاسخ

پسر من تب نکرد یکم دستش ورم کرد روز دوم بهتر بود.وقتی میبریش واکسن استامینفون بده بهش امدی خونه حوله سرد بزار دستش روز اول دستمال سرد برار فرداش حوله گرم بزار ببرش حموم تا زود خوب بشه

تابستون هم میتونی ببری تا موقع مدرسه رفتن فکر کنم وقت داره نیاز نیست این واکسن درست تو روز تولدش بزنی

سلام از واکسن ۶ سالگی پسر من سه روزه میگذره چون سرماخورده نزدن گفتن تا خوب نشده نمیتونیم بزنیم

بعضیاتب‌میکنن‌بعضیانمیکنن

سوال های مرتبط

مامان اوغلوم هرزادیم مامان اوغلوم هرزادیم ۶ سالگی