واکسن ۶سالگی سخته تب و درد داره شدید؟؟؟

۳ پاسخ

دختر من خیلی اذییت شده. الان روز دومِ.

ن نداره

امروز زدم براش خوبه یه کوچولوتب داره وبیحاله که باشربت اوکی میشه البته ظهردختربزرگم به جای شربت پروفن بهش شربت دلدردداده بود بخاطراون تب کردوبیحال شدوگرنه قبلش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان اوغلوم هرزادیم مامان اوغلوم هرزادیم ۶ سالگی