منم انگار هاله میبینم
نه دیگه این منفیه
اینا همش الکیه بعد زایمان این بیبی چکا همینجوری میشن تا چن ماه منم گولشو خوردم دوتا زدم قشنگ پرنگ شد مثبت بود رفتم دوتا آزمایش دادم دوتاش منفی شد از اول زایمانمم پریود نشدم به قول شوهرم خوشی بم نیومده رفتم قرص ارژانسی خوردم از ترس خودم هالا پریود شدم مث سگ دارم درد میکشم الکیه مال تو اگه ام استرس داری یه بتا بده
خیالت راحت منفیه
منفیه بنظرم دوباره تکرار کن
اصن بیبی چک که میبینم جونم میلرزه
چند روز تاخیر داری عزیزم؟
نه بابا هاله کجا بود
هاله کم رنگ داره
هاله داره ضغیف
متاسفانه هاله میبینم من باردارم اینجوری بود فک کنم هنوز تو تاپیک هام باشه
منفیه عزیزم
منفیه
من یه هاله میبینم
نه منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.