۱۴ پاسخ

مبارک باشه عزیزم
چرا کیسه اب پاره شد دلیلی داشت نی نی چقدر وزن داره؟

قدمش پر خیر و برکت بچه حالش خوبه ؟

قدم نو رسیدت مبارک عزیزم😍❤

چند هفته بودی ...بچت زود به دنیا اومده...دستگاه نرفت؟

شیاف بزار هر ۴ ساعت
هرچی بیشتر راه بری بهتره
قرص اناهیل بخور بخیه ها جذب بشه
حتما بدنتو بپوشون حتی اگر هوا گرمه

راه برو بهتر میشی ....دیگه درد باید تحمل کنی

شیاف دیکلوفناک بزار

عزیزم بچتون دستگاهم رف رف

نی نیت چطوره عزیزم بسلامتی باشه

مبارک باشه قدم نو رسیده در پناه امن خدا باشید

ب پرستارا بگو دختر ما ک از اونا وارد تر نیستیم

دوتا دوتا شیاف بزن
مایعات زیاد بخور نوشابه چای نسکافه
صحبت نکن سر تکان نده

پمپ درد ندادن بهت

پمپ درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۱ ماهگی