خانوما کیسه ابم پاره شده چکاکنم

۱۱ پاسخ

خودتو برسون بیمارستان
دکترم میگ تا ۶ساعت فرصت داری خودتو ب اورژانس برسونی ولی ساعتای اولیه بهترین تایمه زودتر برو ان شالله بسلامتی زایمان میکنی و نینی کوچولوتو بغلش میکنی 🥹😍برای منم دعا کن دختر قشنگمو صحیح و سالم بغلش کنم بعد ۱۱سال خدا بهم داده دختر نازمو🎀🥹

نزدیکترین بیمارستان برو

عزیزم،خوبی؟انشاالله به راحتی زایمان کنی

ی دوش بگیر برو بیمارستان

خون اگه توش نیست. برو حموم وسایل تو جمع کن با دکترت تماس بگیر برو ولی اگه خون بود فوری برو

2ساعت زمان داری عزیزم برو زایشگاه عجله نکن که چیزی جا نزاری استرس هم نداشته باش وقت داری

نگران نباش، یه دوش سریع بگیر، لوازم اولیه بچه رو بردار و برو بیمارستانی که میخواستی بری
خودشون به دکترت زنگ میزنن
ان شاالله به سلامتی زایمان میکنی و کوچولورو بغل میگیری
واسه ماهام دعاکن به سلامتی ،سرتایمش زایمان کنیم

عزیزم برو بیمارستان
عجله نکن وسایلات بگیر برو

برو بیمارستان

زنگ به دکتر یا مامات بزن گلی

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۰ ماهگی
مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین روزهای ابتدایی تولد