سلام خانوما کیسه ابم پاره شده چ کنم

۱۱ پاسخ

عزیزم چن هفته و چن روز بودی پاره شد؟ خود ب خود پاره شد ؟ کار سنگین کرده بودی؟
من ۳۸ هفته و ۶ روزم فعلا خبری از زایمانم نیست

نیمساعت وقت داری برسی بیمارستان عزیزم. توکل برخدا

استرس نگیر عجله هم نکن راحت برو ی دوش بگیر بدنت اماده شه بعد بارو بندیلو جم کن برو بیمارستان.از هیچی نترس تا چند ساعت هیچ‌ اتفاقی نمیوفته
امروز نینیتو میبینی ایشالا🥹♥️

بیمارستان

عزی کیسه آب پاره بشه تا 12 ساعت وقت هست که بچه به دنیا بیاد ولی باید از همون ابتدا بری بیمارستان

دوش بگیر حتما برای خودت بهتره

یه دوش بگیر، اصلاح کن بدنتو، وسایلات و جمع کن و بعدش برو بیمارستان.
انشالله زایمان خوبی داشته باشی.

سریع خودتو برسون بیمارستان عزیزم

برو بیمارستان

برو بیمارستان خیلی زود

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۰ ماهگی