مامانا کوچولوهاتونو چکاپ یک سالگی بردین
هزینش چقدره؟

۸ پاسخ

دکتر ب من گفت لازم نیست

والا منم نبردم....بچه ضعیف خیلی خون داره ....

برا من آزاد شد ۱/۲۰۰

آزمایش خون ادرار مدفوع شد1600ازاد

فک کنم اگه بچه وزنش یا قدش کم باشه میگن ببر

یبار بردم ک نتونستن رگ پیدا کنن برگشتم
الانم دو سه روزه ک‌میخام ببرم صبحا تا ۹و نیم اینا خوابه دیگ از وقتش میگذره مونده همینجوری 🥹

من نبردم

من دلم نمیاد ازش خون بگیرن
و بهداشت هم چیزی نگفت که ببر

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی