دکتر ب من گفت لازم نیست
والا منم نبردم....بچه ضعیف خیلی خون داره ....
برا من آزاد شد ۱/۲۰۰
آزمایش خون ادرار مدفوع شد1600ازاد
فک کنم اگه بچه وزنش یا قدش کم باشه میگن ببر
یبار بردم ک نتونستن رگ پیدا کنن برگشتم
الانم دو سه روزه کمیخام ببرم صبحا تا ۹و نیم اینا خوابه دیگ از وقتش میگذره مونده همینجوری 🥹
من نبردم
من دلم نمیاد ازش خون بگیرن
و بهداشت هم چیزی نگفت که ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.