۴ پاسخ

اصلا نیاز نیست درد خاصی نداره قابل تحمل

اصلان به درد نمیخوره نخرید اون پول رو بده آجیل بخر به‌بعد زایمان بخور

ازاد بود زمان زایمانم هزینشم بیمارستان ۱۵۰۰گرفت

سلام ازاد حساب کردن
دو‌ملیون

سوال های مرتبط