برای پسرم ماهانه ۴۰۰گرم وزن گرفتن خوبه یا کم هستش؟

۳ پاسخ

اره خوبه دختر من 500 گرم میگیره

من۲۰۰گرم میگیره

از شش ماه به بعد باید حداقل ۳۰۰ گرم اضافه بشه
خیلیم عالیه اکثر بچه ها وزن نمیگیرن الان

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی