نه منم سر دختر اولم دیدم دکتر گفت مال هورمونهایی که مونده تو بدنش اوکی میشه
دختر من الان یکماه و نیم داره
هورمون پروژسترون خارج میشه
طبیعیه. دختر منم داشت
دختر منم روز سومش همینطور بود بردم متخصص گفت هرمون ها بدنش داره تنظیم میشه کاملا طبیعیه
انگاری ترشح خونیه تکرار شد حتما ببرش دکتر
حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.