همینه دیگه عزیزم
اجرت و سود و مالیات اضاف شده
النگوهای خودتم ک ب عنوان طلای دست دوم ارزون تر حساب میشه
همیشه عوض کردن همین بوده
باید میگفتی هم وزن طلام میخام
۶۰تمنی ضرر کردی دیگه کاری ازت برنمیاد لذت جدیدا رو ببر منم خیلی از این اشتباها کردم ولی خب برا دلت کردی فدا سرت
همینه دیگه هم از وزن طلات کم میشه هم باید پول بدی تا کمتر از مال خودتو بخری
عکسشو بزار
یعنی ۵۰ خورده ایی ضرر کردی درسته ؟
وقتی طلا عوض میکنی ضرر میکنی چون اونا طلا تورو به قیمت دست دوم میخرن طلای خودشون گرون میفروشن چون نو هست .. نباید تعویض میکردی . الانم اشکالی نداره بهش فکر نکن مبارکت باشه 💕 عکس بده از النگو
هیچی دیگه
کاری نمیشه کرد
ینی نمیدونستی تعویض ضرره؟فک کردی دیوونس کهنه ببره نو بده؟
اشتباه کردی دیگه
منم النگو هام ۲۴گرم بود رفتم عوض کردم طلای نو خریدم شد ۲۲گرم و دوتومن هم پول دادم بار اولم بود تجربه نداشتم اولش یکم حرص خوردم ولی گفتم فدای سرم کم کم فراموش کردم
۲۸ گرم طلا میشه حدود ۵۰۰ تومن ده درصدش میشه ۵۰ تومن تازه کی میگه ۱۰ درصده اجرت؟ معلومه طلای جدیدت خیلی ساده بوده وگرنه فقط نه درصد مالیات بر ارزش افزودس .
عزیزم همینه که میگن هیچوقت طلا عوض نکنین .
من هیچ وقت عوض نمیکنم
حالا غصه نخور کاریه که شده مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی
از من دقیقا ۸ ماه پیش اینجوری شد اول خریدم بعد خونه که حساب کردم دیدم چقدر ضرر کردم ولی خب تو دراز مدت که طلا میره بالا معلوم نمیشه
فدای سرت از این ضرر ها زیاد میکنیم ما خانوم ها😁لذت ببر از النگوهای جدید
عزیزم دیگه بهش فک نکن و ازشون لذت ببر این اتفاق برا منم افتاد و برام تجربه شد
حال خوب مهمتر از پوله تو بخاطر دلت خریدی بقیه رو بیخیال
مبارکت باشه عریزک عکسشو بفرس ببینیم
اجرت ۱۰ درصده ولی یه ۱۰ درصدم سود فروش میان روش یعنی جمعا ۲۰ درصد میشه حالا عکس بده ببینیم ارزششو داشت؟
فدای سرت از النگوهای جدیدت لذت ببر ذوقتو الکی بخاطر پول کور نکن
اشکال نداره پول عشقت دادی
آخ آخ آخ دو گرممم کم کرده 23تومنم گرفته چه بی انصاف بوده نزدیک 60تومن اجرت دادی
هر صد میلیون ده میلیون سودس برای طلافروشه عزیزم
اگه برای سرمایه گذاری میخواستی که نباید میفروختی،اما اگه میخوای استفاده کنی باید چیزی باشه که میبینیش ذوق کنی لذتش و ببری پس برات مهم نباشه
همیشه همینطوره طلا فروش هیچ موقعه بدون سود طلا نمیده که طلای خودتم جای دست دوم برداشته طلای نو اجرت دار بهت داده هرکاریم کنیم از کار طلا فروشا نمیشه سر دراورد
من عوض کردم دیروز۷۰تومن ضررعصابم اینقدرخورو
طلای شما مثل ضایعات ک میفروشیم کهنه بوده عزیزم اجرت رفته مالیات رفته ب نرخ قدیم خریدی الان رو طلای جدیدت اجرت مالیات و ب نرخ روز محاسبه میشه هزینه ساخت و....
منم سه النگو از النگوهام فروختم یه تک پوش گرفتم سه گرم پایین تر پام درومد در نتیجه ضرر کردم
مبارکه،🥰بهش فک نکن☺️
عکس بده ببینیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.