۷ پاسخ

دختر من از چهار ماهگی دست دراز می‌کنه و میگیره ، ولی بچه ها متفاوتن و هر کدوم به موقع خودشون کاراشونو انجام می‌دن بهش فرصت بده 😍

باهاش تمرین کن باای سرش بگیر تا دستشو بیارع بگیره

دختر منم‌از ۴ ماهگی میگیره

بچه ها باهم متفاوت هستن عجله نداشته باش
یه بچه زودتر راه میفته یه بچه زودتر دندون در میاره یه بچه زودتر حرف میزنه

اره عادیه

اره عادیه پنج ماهش بشه کم کم میگیره

نه نمیتونه

سوال های مرتبط

مامان حسین حامی مامان حسین حامی ۳ ماهگی