با اینکه دوسشون دارم ولی اصلا دست نمیزنم چون واکسن نخوردن هزارتا مریضی دارن همه جا میخوابن حموم نمیکنن ممکنه شپش داشته باشن مریضی داشته باشن
اصلا نه دست میزنم نه میزارم بچم دست بزنه
نه عزیزم مریضی نمیاره بعدشم ک دستاتو میشوری.بیماری های مشترک انسان و حیوان خیلی کمه.یکیش هاریه ک اون اگه گاز بگیره هست.
دست زدی باید با آب و صابون خوب بشوری ولی اخه دهنش دست زدی یا خدایی نکرده گاز زد باید واکسن بزنی ط
اره و بشدت خطرناک
آخه چجوری دلت میگیره دست بزنی
بنظرم حتما برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.