۸ پاسخ

من سنگ دفع کردم و واقعا سخته اون موقع یک ماه قبل عروسیم بود و فکر میکردم میمیرم پرستار بهم گفت از پس این بر اومدی بعد عروسیت زیاد بچه بیار بهت قول میدم از این راحتتره🤣

ورزش کنی طبیعی کاری نداره

درد زایمان راحتر از سنگ کلیست

منم سالی یکبار یا دوبار دفع دارم از یه دونه تا ۵ تا هر دو کلیه خیلی درد دفع سنگ وحشتناکه بنظرم ماها راحت تر با درد طبیعی کنار بیاییم
ورزش کن تکنیک تنفس تمرین کن انشالله که بتونی

سلام من هم درد سنگ کلیه کشیدم هم زایمان طبیعی تقریبا شبیه همه

حتما میتونی
بعد درد زیاد قراره فرشتتو بغل کنی.خیلی حس خوبیه

درد سنگ میگن از طبیعی صدبرابر بدتره

اگه درد سنگ کلیه کشیدی شک نکن طبیعی میتونی زایمان کنی😑

سوال های مرتبط