۴ پاسخ

منم هنوز لک دارم

به نظرم طبیعی هست من ۶۰ روز لک خون ریزی داشتم منم طبیعی بودم

برو دکتر بهت قرص یا آمپول میده

تنبلی تخمدان داشتی آیا
شاید فیبرم داری خیلی زود برو دکتر نزار کم خون بشی

سوال های مرتبط