وقتش ببندی
منم نبستم چون زایمان طبیعی هستم و زایمان قبلیم 40 هفته زایمان کردم میخوام از 38 هفته ببندم که باز همش ساک رو نگاه نکنم که چرا درد منو نمیگیره برم بیمارستان
من پریشب بستم
ببند خیالت راحت باشه
منم ساک خودم مونده هنوز تنبلی میکنم
من ۳۷ هفته عملمه یعنی ۲۹اردیبهشت دقیقا
بنظرتون کی ببندم خوبه؟
من هنوز نبستم😂
از الان ببندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.