من هنوز نبستم نمیدونم چرا فک میکنم زایمانم خیلی طول میکشه ولی خوانوادم همه میگن به همین زودیه
منم نبستم تازه دو قلو هم هستم
الان ببندی بهتره گلم.
شرایط کشور نرمال نیست.
ی چنتا خورده ریزش مونده از ترس شرایط نمیتونم برم بازار دیشب رفتم همه جا بسته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.