۴ پاسخ

من هنوز نبستم نمیدونم چرا فک میکنم زایمانم خیلی طول میکشه ولی خوانوادم همه میگن به همین زودیه

منم نبستم تازه دو قلو هم هستم

الان ببندی بهتره گلم.
شرایط کشور نرمال نیست.

ی چنتا خورده ریزش مونده از ترس شرایط نمیتونم برم بازار دیشب رفتم همه جا بسته بود

سوال های مرتبط

مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری